Możliwe błędy marketingowe:
Badania Roberta Zajonca potwierdziły, że bodziec musiał na starcie mieć przynajmniej neutralny odbiór.
Nieprzyjemny dźwięk powtarzany często- jest dalej nie przyjemny. Pracując z wykorzystaniem efektu ekspozycji pamiętaj o tym, że kreacje reklamowe muszą być przynajmniej “zjadliwe”
Jeżeli masz błędy w produkcie, usłudze lub w zasobach twojej firmy, to może się okazać, że ekspozycja spowoduje skalowanie błędów.
To będzie generowało niezadowolonych klientów.
Akurat w tym przypadku powiedzenie: “nieważne jak mówią, ważne, żeby mówili” nie ma zastosowania.
Dlatego zastanów się, czy procesy są odpowiednio przygotowane? Czy łańcuch dostaw jest w stanie zapewnić wystarczająco dobrą logistykę? Czy wzrost zamówień/zapytań w waszym przypadku będzie możliwy do obsłużenia?
Ale OK, dość tego marudzenia. Zakładamy, że skoro czytasz ten artykuł, to raczej masz porządek w firmie i dobry produkt lub usługę.
To oznacza, że firma jest gotowa na uzyskanie pewnej skali. Tutaj ekspozycja będzie pomocna.